Ce este UpFit și cum folosești aplicația?

Informații despre sălile sportive și activitățile de sport ce pot fi practicate?

Experiența de utilizator al aplicației
1
Ce este UpFit și cum să-l utilizați?
2
Informații despre sălile și disciplinele/activitățile sportive?
3
Utilizatori corporate

1. Ce este UpFit și cum să-l utilizați?

1. Ce este UpFit?

UpFit este un program unic care vă permite accesul în peste 60 de locații sportive* din toată Republica Moldova. In baza unui abonament ai acces la cele mai bune săli de sport, piscine, centre de fitness, studiouri de dans, precum și alte oferte de activitate fizică adaptate pentru tine, economisindu-ți bani și timp.

 

* Numărul sălilor poate varia în timp.

2. Cum vă autentificați prin intermediul codului QR?

Descărcați aplicația gratuită UpFit prin Google Play sau App Store. Conectați-vă la aplicație cu datele de utilizator primite. La prima conectare încărcati poza dvs de profil, confirmați logarea prin intermediul codului de securitate primit la telefon. Pentru a beneficia de antrenamente porniți aplicația la telefon și scanați codul QR de la recepția sălii sportive. După scanarea lui prin aplicația UpFit și respectiv a verificării implicite a validității abonamentului dvs, este necesar să arătați personalului de la recepția sălii autentificarea dvs cu succes din telefon.

3. Care sunt avantajele UpFit?

În loc să plătești mai multe taxe de membru în diferite centre sportive, UpFit îți oferă acces la un număr mare de săli sportive din 30 de orașe din Moldova* și posibilitatea de a practica peste 60 de discipline sportive. Adaptați-vă activitățile la nevoile dvs și fiți activi oriunde v-ați afla! * Numărul de orașe unde e disponibil programul UpFit poate varia în timp. Reteaua UpFit este in continuă dezvoltare și extindere.

4. Care sunt avantajele UpFit pentru companii?

UpFit este o modalitate excelentă de a investi în angajați. Prin UpFit aveti posibilitatea de de a consolida loialitatea angajatilor dvs față de companie și de a le crește productivitatea. Datorită abordării noastre de dezvoltare continuă a angajaților, prin ofertele noastre individuale și modernizarea constantă a sistemului, UpFit este un pionier al acestui tip de recompensare a angajaților din Republica Moldova. Programul UpFit contribuie la imbunatățirea stării fizice. Beneficii: a) Un mod de viață mai sănătos contribuie la creșterea productivității angajaților b) O stare de sănătate mai bună a angajaților va diminua absenteismul c) Soluția optimă - ofertele sunt făcute în funcție de nevoile și capacitățile companiei d) Crește atractivitatea companiei pentru potențialii angajați e) Imagine pozitivă a companiei — prin UpFit contribui pozitiv la dezvoltarea profesională și personală a angajaților

5. Cât de des pot folosi aplicația UpFit?

Aplicația UpFit poate fi utilizată o singură data pe zi. Vă puteti antrena în orice sală sportivă aleasă (un antrenament) pe zi pe parcursul valabilității abonamentului dvs.

6. În ce orașe pot folosi aplicația UpFit?

Consulta lista oraselor pe pagina dedicata retelei de parteneri

7. Poate o altă persoană să folosească abonamentul meu UpFit?

Utilizarea abonamentului UpFit de către o altă persoană nu este permisă. Fiecare abonament este personalizat și poate fi utilizat doar de către utilizator.

2. Informații despre sălile și disciplinele/activitățile sportive?

9. In ce săli sportive pot utiliza abonamentul UpFit?

Vă puteți antrena în orice sală sportivă din lista partenerilor UpFit, în dependență de taxa de membru pe care o aveți.

10. Cum pot găsi o sală sportivă dorită sau alege o anumită activitate sportivă în apropierea mea?

Verificați pagina noastră cu lista partenerilor UpFit și folosiți filtre precum „alegeți orașul” sau „alegeți activitatea sportivă” și veți găsi cu ușurință cea mai apropiată sala sportivă.

11. Cum pot găsi mai multe informații despre sălile sportive și ofertele lor?

Fiecare sală sportivă partener UpFit are pagina sa (profilul) pe siteu-ul internet www.up-fit.md. Găsiți pagina lor și citiți mai multe informații despre oferta și serviciile lor. * Consultați întotdeauna toate informațiile despre locația sportivă înainte de a o vizita.

12. Cum verific condițiile de acces în sala aleasă?

La intrarea în sala sportivă, utilizați aplicația UpFit pentru a scana codul QR. După confirmarea autentificării in aplicație, trebuie să arătați personalului confirmarea validității abonamentului dvs la ecranul telefonului. Personalul sălii sportive va primi imediat o confirmare prin intermediul sistemului.

13. Pot vizita mai multe locații sportive într-o lună?

Da! Alege activitatea, antrenează-te unde vrei si când vrei - asta este UpFit.

14. Ce discipline și activități sportive pot practica în cadrul programului UpFit?

Programul UpFit prevede posibilitatea de a practica peste 60 de activități sportive! Alege activitatea preferată de pe pagina dedicată partenerilor, alege cea mai apropiată sală sportivă și bucura-te de antrenament acum.

15. Pot folosi toate activitățile fără taxă suplimentară?

Cele mai multe activități din programul UpFit sint fără taxă suplimentară, însă unele dintre ele (activități premium) prevad o plata aditionala. Pe pagina Parteneri puteți găsi sala sportivă dorită și puteți citi informațiile necesare.

16. Trebuie să fac o rezervare înainte de a merge la locația de sport?

Cele mai multe săli sportive din programul UpFit nu necesită rezervare. Cu toate acestea, anumite activități (cum ar fi înotul, fotbalul, unele programe de grup, etc.) au termeni de utilizare specifici sau un număr de membri limitat, de aceea este necesară o programare. Citiți informațiile detaliate despre locația sportivă și serviciul înainte de a o vizita!

3. Utilizatori corporate

17. Cum pot obține calitatea de membru UpFit?

Puteți beneficia de abonamentul UpFit numai dacă sunteți angajat al unei companii din Republica Moldova, iar angajatorul dvs este partener în cadrul programului UpFit. Contactați departamentul de resurse umane pentru informatii. Aflați dacă compania în care sunteți angajat face parte din sistemul nostru.

18. Cum pot plăti abonamentul UpFit?

Plata abonamentului pentru utilizatorii corporate depinde de compania pentru care lucrați, adică de tipul de contract întocmit. Vă rugăm să contactați departamentul resurse umane al companiei dvs pentru mai multe informații.

19. Cum pot fi înștiințat când se activează abonamentul meu UpFit?

Informația cu privire la activarea abonamentului UpFit va fi transmisă de departamentul resurse umane al companiei dumneavoastră. Abonamentul achitat se activează începind cu prima zi a lunii calendaristice.

20. Cum mă autentific în sistem prin scanarea codului QR al sălii?

Pentru a verifica cu succes valabilitatea abonamentului în locatia sportivă aleasă, este necesară) : a) Dețineți un smartphone (iOS - versiunea 10.0 sau o versiune anterioară / Android nu mai vechi de 5 ani); b) Aveți cea mai recentă versiune actualizată a aplicației UpFit; c) Aveți o cameră funcțională pe telefon; d) Dispuneti de un serviciu de citire de coduri QR pe telefon (această opțiune există deja pe versiuni mai noi de telefon); e) Profil creat de utilizator pe www.up-fit.md

21. Ce este necesar pentru a utiliza cu succes aplicația UpFit?

Pentru a utiliza aplicația, mai întâi trebuie să introduceți fotografia de profil și numărul corect de telefon, care va fi verificat printr-un cod PIN trimis la numărul de telefon introdus. După actualizarea profilului cu informațiile de mai sus, trebuie să activați serviciul geolocației înainte de a putea scana un cod QR într-o sala sportivă.

22. Mi-am pierdut telefonul pe care era instalată aplicația UpFit. Ce ar trebui să fac?

În cazul pierderii / furtului telefonului, este necesar să contactați departamentul de resurse umane al companiei unde lucrați. Concomitent telefonați call-centrul nostru la nr. 0 22 024 020 sau expediați-ne un mesaj la adresa infoupfit@upmoldova.md.

23. Compania mea nu face parte din sistemul UpFit. Ce ar trebui să fac?

Dacă doriți ca intreprinderea unde lucrați să fie un partener UpFit și să ofere angajaților dumneavoastră beneficii extrasalariale suplimentare, vă rugăm să ne lăsați informațiile de contact ale departamentului dvs de resurse umane. Vom contacta colegii dvs in vederea stabilirii unei relatii de parteneriat în cel mai scurt timp.

24. Tocmai a fost făcută plata pentru reînnoirea abonamentului, când pot să mă aștept ca această reînnoire să fie înregistrată?

Toate plățile efectuate într-o zi lucrătoare până la ora 16:30 se vor înregistra în acea zi - taxa de membru este activată automat. Utilizatorul va primi un mesaj SMS.

25. Nu mă pot conecta la profilul meu de utilizator. Ce ar trebuii să fac?

Este important să faceți următorii pași: 1. Verificați dacă sinteti abonat UpFit? 2. V-ați înregistrat cu aceeași adresă de e-mail ca la început? 3. Alegeți opțiunea '' Logare '' sau'' conectați-vă prin Google '' 4. Vă înregistrați folosind același cont ca la început (cont Google, cont Facebook)? * * Dacă nu ați rezolvat problema, vă rugăm să contactați asistența call-centrul nostru (trebuie să aveți un nume de utilizator, un e-mail, un număr de telefon de contact).

26. Când mă înregistrez pe www.up-fit.md, primesc informațiile că utilizatorul există deja. Ce înseamnă acest lucru?

Înseamnă că cineva s-a înregistrat cu e-mailul care există deja în sistemul nostru. Dvs sau altcineva sunteți înregistrat in sistem. Este interzisă înregistrarea de mai multe ori cu aceeași adresă de e-mail.

27. Numărul de telefon pe care l-am introdus (în proces de înregistrare) este deja în sistem. Ce înseamnă acest lucru?

Aceasta înseamnă că dumneavoastră sau altă persoană în proces de înregistrare ați introdus același număr de telefon. Este interzisă înregistrarea de mai multe ori cu același număr de telefon.

28. În ce loc pot găsi informații despre validitatea abonamentului pe care il am?

Validitatea abonamentului dvs poate fi vizualizata în profilul dvs din aplicatie.

29. Am uitat parola. Ce ar trebuii să fac?

Alegeți opțiunea „parola uitată”, astfel încât să o puteți reseta.

30. Calitatea mea de membru se încheie astăzi. Mai pot folosi abonamentul?

Da. Abonamentul poate fi utilizat inclusiv în ziua cind expira abonamentul dvs.

31. Dvs garantați că toate locatiile vor fi disponibile în timpul validitatii abonamentului?

Fiecare sală sportivă are obligația de a furniza servicii tuturor utilizatorilor UpFit. Informațiile cu privire la rețeaua de săli sportive din cadrul programului UpFit este apdatată cu regularitate pe site și în aplicația mobilă. In cazul încetării relației contractuale cu una dintre sălile sportive, informația cu privire la aceasta din urma este stearsa din lista de parteneri UpFit in timp util. Dacă au fost incalcate conditiile contractului, vă rugam să ne informați la tel. : 0 22 024 020 sau prin mesaj la infoupfit@upmoldova.md.